باهیا

باهیا

سلام.
به باهیا خوش آمدید.
اگر رایحه را در دنیای واقعی می‌شناسید و او از حضور شما در باهیا بی‌اطلاع است، منت بر سر رایحه گذارید و به حضور در باهیا خاتمه دهید!
ممنونم.

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۷:۴۲ ب.ظ

دخترها همه ناز هستن

وایسیم، وایسیم، وایسیم، دخترهای مملکت که خون‌شون به جوش اومد و ریختن بیرون، شروع کنیم همه چیز و همه کس و همه جا رو به جایگاه دختر و زن ربط دادن. شهر رو پر کنیم از بیلبوردهای یخ و بی‌مزه، آخر برنامه‌ی تلویزیونی‌مون که شد برنامه رو تقدیم کنیم به خانم‌های معروف اسلام، روز دختر که شد هی این ور و اون ور برای دخترهای کودک و نوجوان و جوان جشن بگیریم و تو تلویزیون پخش کنیم و...

عالیه! همین فرمون جوابه! مثل تمام این سال‌ها که گذشته و تمام کارهای فرهنگی‌ و اعتقادی‌ای که تو این حوزه انجام دادین...

۱ نظر ۳۱ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۹:۴۲
رایحه :)
چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۱:۳۸ ق.ظ

پژوهشگاه پلیمر یک

در حال حاضر روز مبل هال‌مون نشستم و منتظرم تا غذایی که برای ناهار فردای همسرم آماده کردم خنک بشه و بذارم‌ش یخچال و به نظرم الان بهترین وقته برای نوشتن از امروز. دل‌م می‌خواد دو مطلب مجزا از امروز رو بذارم که حس و حال‌شون در دو نقطه‌ی مقابل همه!

و برای اولی، مطلب دارای حس و حال خوب رو انتخاب کردم. :)

این مطلب: دکتر رضادوست عزیز

۰ نظر ۲۰ ارديبهشت ۰۲ ، ۰۱:۳۸
رایحه :)
شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۲:۴۸ ب.ظ

در مترو| چرا نمی‌ری پیش مشاور؟

- ببین من اول با مرده صحبت کردم. به نظرم مرده مشکل خاصی نداشت. هر چی هست زیر سر زنه‌ست! من پروفایل‌ش هم که چک کردم، همه‌ش عکس‌های آرایش‌کرده و فلان و بهمان بود. بعد باهاش هم که صحبت می‌کردم فهمیدم این با این وضع تازه به شوهره شک هم داره و و و

شما فرض کن چهار پنج ایستگاه مترو و گویی ۱۲-۱۵ دقیقه، این خانم داشت شرح حال دو مراجع‌ش رو برای همکارش که از قضا این دو نفر رو می‌شناخت و دیده بود، توضیح می‌داد!

و خب ببخشید! ولی مگه قرار نبود مشاور گفت‌وگوهای هر جلسه رو پیش خودش نگه داره مگر در شرایطی که لازم باشه و مشکل خاصی وجود داشته باشه؟ هوم؟

۰ نظر ۱۶ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۴۸
رایحه :)