باهیا

باهیا

سلام.
به باهیا خوش آمدید.
اگر رایحه را در دنیای واقعی می‌شناسید و او از حضور شما در باهیا بی‌اطلاع است، منت بر سر رایحه گذارید و به حضور در باهیا خاتمه دهید!
ممنونم.

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۲:۴۸ ب.ظ

در مترو| چرا نمی‌ری پیش مشاور؟

- ببین من اول با مرده صحبت کردم. به نظرم مرده مشکل خاصی نداشت. هر چی هست زیر سر زنه‌ست! من پروفایل‌ش هم که چک کردم، همه‌ش عکس‌های آرایش‌کرده و فلان و بهمان بود. بعد باهاش هم که صحبت می‌کردم فهمیدم این با این وضع تازه به شوهره شک هم داره و و و

شما فرض کن چهار پنج ایستگاه مترو و گویی ۱۲-۱۵ دقیقه، این خانم داشت شرح حال دو مراجع‌ش رو برای همکارش که از قضا این دو نفر رو می‌شناخت و دیده بود، توضیح می‌داد!

و خب ببخشید! ولی مگه قرار نبود مشاور گفت‌وگوهای هر جلسه رو پیش خودش نگه داره مگر در شرایطی که لازم باشه و مشکل خاصی وجود داشته باشه؟ هوم؟

۰۲/۰۲/۱۶
رایحه :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی